Zneužívání dětí pro ůčely agresivní reklamy! Máte názor?


Citové vydírání pomocí reklamyPohodový začátek týdne. Ráno jsme se s Martinkou probudili do krásného dne. Vstávali jsme výjmečně později, na hodinkách jsem viděl něco málo po jedenácté hodině.  Sprcha, kafe, snídaně a celý den vyřizování telefonátů. Standartní klidné pondělí a příprava na celý týden.

Večer, když jsme se vraceli domů, si Martinka koupila časopis. Přijedeme domů, vcházíme do baráku, vybíráme poštu ze schránky a sedáme si ke stolu k večeři. Najednou Martince vypadne z časopisu fotografie, která nás vytrhne z doposud klidného dne. Je na ní malý chlapeček, který má vystrašený pohled plný neštěstí. Když Martinka tu fotografii zvedla ze země, roztáhla jí a z druhé strany se dotvořila reklama s citovým vydíráním. Aby byla reklama efektivní, připojili k ní rovnou vyplněnou složenku

Reklama patří organizaci SOS DĚTSKÉ VESNIČKY z.s. ze sídlem na Praze 1.

Není to první reklama s citovým vydíráním. A není to první reklama, kde je zneužité dítě. O něco starší děti využila Slovenská vláda s reklamou na eurofondy. Za použití dětí manipulují širokou veřejnost a cíleně desinformují. Politika na můj blog nepatří. EU ale musíme chápat jako organizaci, která manipuluje státy a z občanů evropy dělá dlužníky. Proč? Protože dluh státu je náš dluh. Resp.dluh našich potomků. Reklama mluví o důležitostí eurofondů a masíruje mozky slovákům, jak je EU pro ně důležitá. Tahle reklama nic neprodává. Zdanlivě. Jedná se o manipulaci ze strany vlády, aby ovlivnila lidi, co si mají mysletzneužívání dětí pro klamlivou reklamu zneužívání dětí pro klamlivou reklamu

 

 

Co si myslíte VY?

SDÍLEJTE svůj NÁZOR!

 

Facebook Comments

Leave a comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *